اقتصاد

Morning Post |. Buterin ادعاهای کسب سود حاصل از فروش ETH را رد کرد

Morning Post |. Buterin ادعاهای کسب سود حاصل از فروش ETH را رد کرد

سرفصل‌ها

ویتالیک بوترین مقاله‌ای منتشر کرد که ایده فروش را رد کرد. اتریوم برای سود< /strong>

در روز جمعه، 30 آگوست، ردیاب داده بلاک چین Lookonchain فاش کرد که بوترین 800 اتریوم (به ارزش تقریبی 2 میلیون دلار) را به یک کیف پول چند سیگ انتقال داده است. اندکی بعد، آدرس گیرنده 190 ETH را با 477000 USDC مبادله کرد.

این انتقال اخیر باعث شد یکی از اعضای جامعه رمزنگاری در X بوترین را به نادیده گرفتن نظرات درباره انتقال اخیر ETH خود متهم کند. بعداً، یکی دیگر از انجمن‌های ارزهای دیجیتال پاسخ داد که هیچ اشکالی ندارد که بنیانگذاران اتریوم با کاهش دارایی‌های خود از ETH، برخی از سودها را کسب کنند.

با این حال، بوترین به این پست پشتیبانی در X پاسخ داد و ادعا کرد که هیچ ETH برای سود فروخته نشده است. او گفت: «از سال 2018 هرگز فروخته‌ام و تمام درآمد حاصل از فروش را برای حمایت از پروژه‌های مختلفی که به نظرم ارزشمند هستند، چه در اکوسیستم اتریوم و چه در سازمان‌های خیریه گسترده‌تر مانند تحقیقات و توسعه زیست‌پزشکی، حفظ کرده‌ام.»

ماینرهای بیت کوین با سخت ترین ماه سال 2024 روبرو هستند: درآمد ماه اوت به پایین ترین حد خود در سال رسید

آگوست سخت ترین ماه برای بیت کوین است. درآمد ماینرهای استخراج بیت کوین در سال جاری در مقایسه با ژوئیه 99.75 میلیون دلار کاهش یافته است که کمترین درآمد را از سپتامبر 2023 به ثبت رسانده است. کارمزدهای زنجیره ای جمع آوری شده در ماه آگوست نیز کاهش یافت. یارانه ها و کارمزدها در مجموع 851.36 میلیون دلار ایجاد کردند که 20.76 میلیون دلار آن از محل کارمزدهای زنجیره ای بود که به پایین ترین سطح از سال گذشته و کاهش 4.14 میلیون دلاری در مقایسه با ژوئیه رسید.


منظور

بر اساس داده‌های Coingecko تا زمان انتشار:

قیمت معامله اخیر BTC 57,330.18 دلار آمریکا بوده است. افزایش یا کاهش درون روزی-2.8%؛

قیمت تراکنش اخیر ETH 2,427.91 یوان بود، با افزایش یا کاهش درون روزی– 3.4%؛

قیمت معامله اخیر BNB 512.37 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه -3.8% ;

قیمت معامله اخیر SOL 128.62 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه -3.8٪ قیمت افزایش و کاهش است. -5.0%

قیمت معامله اخیر DOGE 0.09525 دلار آمریکا است و افزایش و کاهش روز -6.0 است.؛

قیمت معامله اخیر XPR 0.5478 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه -3.2٪.


سیاست

SEC به FTX هشدار می دهد که از استیبل کوین ها و سایر ارزهای دیجیتال برای بازپرداخت طلبکاران استفاده نکند.

طبق اخبار منتشر شده توسط TheBlock، یک پرونده اخیر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به FTX Asset هشدار داده است که این آژانس ممکن است با هرگونه استفاده از استیبل کوین یا سایر دارایی های دیجیتال برای بازپرداخت مخالفت کند. طلبکاران را امتحان کنید

در همان زمان، آژانس، مانند سرپرست ایالات متحده، همچنین با بندهای آزادسازی که مسئولیت قانونی آتی اموال بدهکار FTX را محدود می کند، مخالف است.


برنامه های بلاک چین

کاردانو اولین فاز هارد فورک چانگ را تکمیل کرده است

کاردانو فاز اول هارد فورک چانگ را تکمیل کرده است و پایه و اساس حکومت غیرمتمرکزتر را پی ریزی کرده است.

در ساعت 5:44 صبح امروز به وقت پکن، کاردانو رسماً شروع به انتقال کنترل بلاک چین 13 میلیارد دلاری به دارندگان توکن ADA بومی خود کرد.

فردریک گرگارد، مدیر عامل بنیاد کاردانو، گفت: “بسیاری از افراد جامعه کاردانو به دلیل وعده آن برای مدل حکومتداری غیرمتمرکز به سمت شبکه متمایل هستند.”


Vitalik Buterin طرحی رادیکال برای غیرمتمرکز کردن کل شهرها پیشنهاد می کند

در نظر فوق توسط Vitalik ارائه شده است. بوترین در پاسخ به یک پست توسط ارز دیجیتال KOL Farcaster، طرحی نوآورانه برای شهری به اشتراک گذاشت که بر اساس ترکیبی از دموکراسی، سرمایه داری و عدم تمرکز ساخته می شود.

در پاسخ به این سوال که آیا شهرها باید «به مؤسسات انتفاعی تبدیل شوند یا مؤسسات منافع عمومی»، بوترین از یک رویکرد ترکیبی حمایت کرد: «ما می‌خواهیم زیرساخت‌های عمومی در خدمت همه سطوح درآمدی باشند، و می‌خواهیم شهرها اینگونه باشند. برای کشور و جهان ارزشمند است، ما ارزش‌های انسان دوستانه داریم و نمی‌خواهیم بی خانمانی را با «دادن بلیت اتوبوس یک طرفه به شهر دیگر» حل کنیم. تحلیلگر: ارزش بیت کوین تنها پس از انتخابات ایالات متحده احتمالاً به شدت افزایش می یابد

بر اساس تجزیه و تحلیل Bitcoin.com، با نگاهی به گذشته تاریخچه قیمت بیت کوین پس از انتخابات 2016 و 2020، در سال 2016، قیمت بیت کوین در دسامبر 2017 به اوج خود رسید و در سال 2021، در نوامبر به بالاترین قیمت خود رسید. به عنوان مثال، در طول انتخابات ایالات متحده در 5 نوامبر 2016، بیت کوین با 703 دلار به ازای هر سکه معامله می شد و در پایان سال 2017، به نزدیک به 20000 دلار افزایش یافت. به وضوح می توان مشاهده کرد که پس از هر انتخابات، ارزش بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش می یابد. با این حال، اوج هر بازار صعودی حدود یک سال پس از انتخابات رخ می دهد.

20,580,000 XRP از یک کیف پول ناشناخته به Bitstamp منتقل شد

بر اساس نظارت WhaleAlert، در ساعت 4 صبح امروز به وقت پکن حدود :35، 20،580،000 XRP (11،542،509 دلار) از یک کیف پول ناشناخته به Bitstamp منتقل شد.

ریت هش بیت کوین پس از نصف شدن در بالاترین حد تاریخی تثبیت می شود، ماینرها اعتماد قوی دارند

داده های Glassnode نشان می دهد که میانگین نرخ هش بیت کوین در سال گذشته به طور پیوسته در حال رشد بوده است و در سال 2024 شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود. از نظر تاریخی، نرخ هش معمولاً مطابق با قیمت بیت کوین حرکت می کند، که منعکس کننده اعتماد استخراج کنندگان و احساسات گسترده تر بازار است.

نمودارهای اخیر نشان می‌دهند که علی‌رغم نوسانات قیمت پس از افزایش پس از نصف شدن، نرخ هش بیت کوین در بالاترین حد خود یعنی حدود 650 EH/s ثابت باقی می‌ماند. این روند نشان می دهد که ماینرها به سرمایه گذاری در امنیت شبکه ادامه می دهند و احتمالاً افزایش قیمت را پیش بینی می کنند. حتی در میان نوسانات بازار، نرخ هش پایدار می تواند نشان دهنده اعتقاد قوی به پیشنهاد ارزش بلندمدت بیت کوین باشد.

گزارش: سنگاپور در صدر شاخص پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان قرار دارد و کشورهای آسیایی پنج کشور از ده کشور برتر را در اختیار دارند

براساس CryptoSlate گزارش «شاخص پذیرش ارزهای دیجیتال هنلی 2024» که توسط شرکت مشاوره مهاجرت سرمایه گذاری Henley & Partners در 30 آگوست 2024 منتشر شد، نشان داد که سنگاپور با امتیاز 45.7 (از 60 امتیاز) رتبه اول را در پذیرش ارزهای دیجیتال جهانی دارد.

این گزارش 28 کشور را مورد ارزیابی قرار داد که جنبه‌هایی مانند پذیرش عمومی، زیرساخت‌ها، فناوری‌های نوآورانه، محیط نظارتی، عوامل اقتصادی و سازگاری با مالیات را پوشش می‌دهد. هنگ کنگ و امارات متحده عربی به ترتیب با 42.1 امتیاز و 41.8 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. شایان ذکر است که کشورهای آسیایی پنج رتبه از ده مکان برتر را به خود اختصاص داده اند.

تجزیه و تحلیل: شاخص حرکت حجم مبادلات بیت کوین نشان می دهد که فعالیت زنجیره ای مرتبط با مبادله همچنان در حال کاهش است.

تحلیلگر کریپتو علی در پلتفرم اجتماعی گفت: کاهش علاقه به بیت کوین و کاهش استفاده از شبکه. تحلیلگر: BTC A. سقوط به زیر 56000 دلار می تواند دوباره وارد بازار نزولی شود

رئیس تحقیقات CryptoQuant اخیراً نمودار دقیق بیت کوین را در X به اشتراک گذاشته است که روند نگران کننده ای را برجسته می کند: BTC شاخص چرخه بازار دوباره وارد فاز نزولی می شود. این شاخص برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بسیار مهم است، زیرا قدرت و جهت کلی بازار را مشخص می‌کند و بینشی را در مورد حرکت‌های بالقوه قیمت بر اساس اقدام تاریخی ارائه می‌دهد. بر اساس تجزیه و تحلیل، 56000 دلار یک سطح حمایتی کلیدی است که قیمت باید آن را حفظ کند تا از عقب نشینی عمیق تر و مخرب تر جلوگیری شود.

اگر بیت کوین نتواند سطح 56000 دلار را حفظ کند، احتمال سقوط عمیق تر به طور فزاینده ای وجود خواهد داشت. این کاهش احتمالی اعصاب سرمایه‌گذارانی را که از قبل با نوسانات قیمتی که در هفته‌های اخیر دیده می‌شد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بیشتر خواهد کرد.


    تحولات اقتصادی مهم

    < قوی>احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر 67 درصد است

    بر اساس گزارش CME “Fed Watch”: احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا 25 درصد است. امتیاز پایه در سپتامبر 67 درصد است و احتمال کاهش 50 درصدی نرخ بهره 67 درصد است. احتمال کاهش تجمعی نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا نوامبر 50 واحد پایه 45.2 درصد است، احتمال کاهش انباشته نرخ بهره 75 واحد پایه 44.1 درصد و احتمال کاهش 100 واحدی نرخ بهره است. در مجموع 10.8٪ است.


    دایره المعارف

    قرارداد آتی معکوس چیست؟

    قرارداد آتی معکوس یک ترتیب مالی است که فروشنده را ملزم می کند که مابه التفاوت قیمت توافقی و قیمت فعلی را در زمان انقضای قرارداد به خریدار بپردازد. برخلاف قراردادهای آتی سنتی، فروشنده از کاهش قیمت سود می برد. ماهیت قراردادهای آتی معکوس غیرخطی است. زمانی که معامله‌گران قراردادهای آتی معکوس BTC/USD را طولانی می‌کنند، نسبت به دلار آمریکا کوتاه می‌شوند. از آنجایی که قرارداد معکوس است، موقعیت معامله گر در بیت کوین ارزش کمتری دارد و هر چه ارزش بیت کوین بالاتر باشد، ارزش آن نسبت به دلار آمریکا بیشتر می شود.

    سلب مسئولیت: به عنوان یک پلت فرم اطلاعات بلاک چین، محتوای مقالات منتشر شده فقط برای مرجع اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری واقعی در نظر گرفته نشده است. لطفاً یک فلسفه سرمایه گذاری صحیح ایجاد کنید و حتماً آگاهی از ریسک خود را افزایش دهید.

    مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا